Actualizarea datelor

După primirea Certificatului de membru medicul este obligat să informeze Colegiul Medicilor din Municipiul București în termen de 30 de zile cu privire la orice modificare survenită în datele personale și profesionale declarate cu care figurează în evidențele CMMB. Actualizarea datelor se face prin completarea unei cereri personalizate de actualizare, eliberată de la Departamentul Imagine, cerere care va fi însoțită de documentele justificative corespunzătoare:

  1. Schimbarea numelui (căsătorie / divorț); - certificat de Căsătorie / Divorț
  2. Schimbarea domiciliului - copie după actul de identitate
  3. Modificarea mijloacelor de corespondență (nu necesită documente justificative):
    • Telefon fix
    • Telefon mobil
    • Adresa de e-mail
  4. Modificarea gradul profesional (obținerea titlului de medic specialist sau primar) - copie după ordinul de confirmare
  5. Obținerea celei de-a doua specializări - copie după ordinul de confirmare
  6. Obținerea de competențe / supraspecializări - copie după certificat
  7. Obținerea / modificarea titlului didactic (asistent, conferențiar etc.) - adeverință UMF
  8. Obținerea / modificarea titlului în cercetare (asistent cercetare, cercetător etc.) - adeverință de la locul de muncă
  9. Obținerea titlului de Doctor in științe Medicale - copie dupa Diploma de Doctor în Științe Medicale
  10. Modificarea locului de muncă - adeverință de la locul de muncă (acest document atestă și continuitatea activității medicale în ultimii 5 ani)
  11. Copie după Asigurarea de Răspundere Civilă

Actualizarea datelor personale și profesionale ale medicilor este necesară în vederea actualizării continue a bazei de date a Colegiului Medicilor din Municipiul București și a Registrului Medicilor din România, obligație prevazută în Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sănătății.